itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Service deliveryService delivery (Paslaugos teikimas) - tai paslaugų teikimo klientui valdymas. Paslaugų teikimo procesai užžtikrina, kad paslaugos būtų pateikiamos taip, kaip nurodyta sutartyje tarp kliento ir paslaugos teikėjo, formalizuoja įsiparigojimus, užtikrina pastarųjų priežiūrą. Tradiciškai, paslaugos teikimas susideda iš penkių disciplinų, tačiau neretai prie jų prijungiama atskira ITIL sritis - IT Security management (IT saugumo valdymas). Service delivery (paslaugos teikimas) susideda iš šių procesų:
Service delivery procesai yra skirti paslaugos (arba gaminio) pateikimo klientui (pardavimo) gerinimą: jie padeda užtikrinti, kad klientas gaus tai, ką užsakė, kad įmonė įstengs įgyvendinti įsipareigojimus, kad pinigai, išleisti paslaugai suteikti, bus sugrąžinti iš kliento ir pan. Paslaugos teikimo ašis - tai paslaugos įsipareigojimų valdymas, kuris pajungia kitus procesus: griežtai apibrėžiant įvairius įmanomus įsipareigojimus, įmonė gali nustatyti reikalavimus visiems kitiems paslaugos teikimo procesams. Kita vertus, paslaugos įsipareigojimų valdymas negali būti pilnai įgyvendintas, neįgyvendinus likusių (neskaitant IT Security management) procesų, nors kiti procesai gali egzistuoti ir formaliai neapibrėžiant įsipareigojimų. Diskusija apie Service Delivery KomentaraiAptarimas |
Raktažodžiai
|